PRAVILNIK O USLOVIMA PRODAJE (u daljem tekstu: „Pravilnik“)

Član 1.

Ovim Pravilnikom se regulišu uslovi prodaje na daljinu koju DAX d.o.o. (Prodavnica Italian Market Ilidža)  Kasindolska 137, Ilidža, obavlja putem svoje internet stranice www.italian-market.ba ( u daljem tekstu: „ Internet stranica Trgovca“).

Član 2.

Društvo preko svoje internet stranice www.italian-market.ba obavlja prodaju putem interneta uz dostavu robe  preko BH PostExpress, sa kojim ima zaključen ugovor o dostavi proizvoda.

Član 3.

Društvo svoju registrovanu djelatnost trgovine putem pošte ili interneta obavlja iz svog sjedišta u ul. Kasindolska 137, Ilidža,Sarajevo, Bosna i Hercegovina.

Član 4.

Kupovinom putem internet stranice Trgovca Kupac pristaje na Opće uslove poslovanja/ korištenja objavljene na internet stranici Trgovca.

Član 5.

Nakon obavljene kupovine, a prije isporuke robe, Kupcu stiže putem e-maila obavijest o narudžbi koja sadrži automatski dodan broj po kojem će se dalje pratiti tok isporuke robe, u trajnoj pisanoj formi, u skladu sa Zakonom o zaštiti Potrošača.

Član 6.

Trgovac se obavezuje da će u roku 48h od primljene narudžbe pripremiti naručenu robu za otpremu,

te obavijestiti i staviti na raspolaganje BH PostExpress robu spremnu za otpremu kupcu.

Nakon otpreme proizvoda Kupcu stiže obavijest da je roba spremna i da je stavljena na raspolaganje BH PostExpress .

BH PostExpress je obavezan po Ugovoru preuzeti i isporučiti robu na adresu kupca u roku, D+2(dan preuzimanja plus 48h)

Član 7.

Na internet stranici Društva www.italian-market.ba uz svaki proizvod su istaknute cijene pod kojima se obavlja prodaja potrošačima. Istaknute cijene su konačne cijene koje potrošač plaća u koje je uključen PDV. Cijene su iskazane u službenoj valuti Bosne i Hercegovine, konvertibilnim markama (KM), za jedinici mjere istog proizvoda (tamo gdje je primjenjivo). Šifre artikala koji se isporučuju potrošačima se ističu na Web stranici www.italian-market.ba kao i na zakonski propisanoj deklaraciji na ambalaži svakog proizvoda .

Član 8.

Pri prodaji robe kupcima se obavezno izdaje fiskalni račun i faktura za kupljenu robu zajedno sa robom upakovanom u kartonsku kutiju, koji se šalje uz pošiljku kupcu preko kurirske službe.

Za narudžbe koje se šalju i isporučuju kupcima putem kurirske službe, DAX d.o.o. Kasindolska 137, Ilidža Italian Market obračunava 7KM kao trošak dostave proizvoda i iskazuje isti na fiskanom računu kao posebnu stavku -trošak dostave na kojem je iskazan ukupan iznos koji kupac plaća za kupljenu robu.

Član 9.

Naručena roba se prilikom dostave isključivo plaća kuriru domaćoj valuti (BAM), uz pravo kupca da prije plaćanja pregleda sadržaj isporuke.

Član 10.

Svi kupci koji obavljaju kupovinu putem internet stranice Društva www.italian-market.ba imaju jednaka prava i svim kupcima se pod jednakim uslovima obavlja prodaja robe.

Prodaja robe se vrši u originalnim pakovanjima, identično slikama istaknutima na web stranici www.italian-market.ba.

Član 11.

Kupcu se uz ostale opise proizvoda na internet stranici Trgovca daju osnovna uputstva o svojstvu robe i načinu upotrebe i održavanja.

Član 12.

Prodavač je obavezan izvršiti prodaju robe na zahtjev kupca, ako se ta roba nalazi na internet stranici Trgovca. Prodavač je obavezan da vodi računa o prodaji roba koje se nalaze u prodaji na internet stranici Trgovca, a ako za nekom robom postoji neopravdana potražnja ili ako je ta roba na režimu nacionalnog snadbijevanja, dužan je promet te robe ograničiti u skladu sa zakonom.

Član 13.

Sva roba koja se prodaje putem internet stranice www.italian-market.ba mora biti deklarirana u skladu sa zakonom.

Član 14.

Trgovac je dužan obezbijediti podatke za identifikaciju robe koja se prodaje putem internet stranice Društva www.italian-market.ba

Član 15.

Potrošač ima pravo na reklamaciju za kupljenu robu putem internet stranice Trgovca, pod Uslovima propisanim ovim Pravilnikom i Općim uslovima poslovanja/korištenja objavljenim na internet stranici Trgovca.

Član 16.

Prilikom prijema robe kupac je obavezan pregledati isporuku i utvrditi da li je sadržaj isporuke u skladu sa narudžbom i fiskalnim računom i fakturom koja prati isporuku, te da li ima vidljivih nedostataka na isporučenim proizvodima.

Kupac ima pravo odbiti prijem robe ukoliko isporuka nije u skladu sa narudžbom i fiskalnim računom i fakturom koja prati isporuku ili ima vidljive nedostatke.

U slučaju postojanja nedostatka na isporučenom proizvodu (robi) Potrošač je dužan obratiti se Trgovcu pismenim putem odmah po prijemu proizvoda/robe, a najkasnije u roku od petnaest dana od dana preuzimanja (isporuke) proizvoda (robe). Potrošač svoju reklamaciju može izjaviti na email dax.export@gmail.com na ili preporučenom poštom na adresu sjedišta DAX doo, Kasindolska 137, 71210 Ilidža. Pismena reklamacija potrošača treba da sadrži podatke Potrošača (ime, prezime, telefon), broj narudžbe i broj fiskalnog računa  i obavezan opis eventualnog nedostatka. Neznatan materijalni nedostatak ne uzima se u obzir. Protekom navedenog roka Kupac/Potrošač gubi svoja prava po osnovu reklamacije.

Član 17.

Kad se poslije isporuke, odnosno prijema robe od strane Kupca/Potrošača pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja (isporuke) stvari (skriveni nedostatak), Kupac/Potrošač je dužan, da o tom nedostatku obavijesti Trgovca u roku od dva mjeseca, računajući od dana kad je nedostatak otkrio. Neznatan materijalni nedostatak ne uzima se u obzir. Protekom navedenih rokova Kupac/Potrošač gubi svoja prava po osnovu reklamacije.

Član 18.

Potrošač svoju reklamaciju može izjaviti na e-mail dax.export@gmail.com na ili preporučenom poštom na adresu sjedišta Trgovca (DAX doo, Kasindolska 137, 71210 Ilidža, BiH). Pismena reklamacija potrošača treba da sadrži podatke Potrošača (ime, prezime, telefon), broj narudžbe i broj fiskalnog računa  i obavezan opis eventualnog nedostatka. Nedostatakom na proizvodu se smatra mana na proizvodu zbog koje on ne ispunjava određena posebna svojstva za koja je namijenjen i nabavljen.

Član 19.

U slučaju reklamacije (u slučaju postojanja vidljivih i/ili skrivenih nedostataka) Trgovac će Potrošača u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem (zavisno o načinu kako je izjavljena reklamacija), odgovoriti na izjavljenu reklamaciju i obavijestiti Potrošača o daljem postupanju.

Član 20.

Troškove vraćanja artikla snosi Trgovac ukoliko je kupac prilikom prijema robe utvrdio:

  • Da isporuka proizvoda ne odgovara narudžbi
  • Da fiskalni račun i faktura ne odgovaraju narudžbi
  • Da roba ima neprihvatljiva oštećenja

Kurirska služba će u slučaju da kupac ne prihvata isporuku iz nekog od navedenih razloga, vratiti isporuku trgovcu.

Član 21.

Pravo na reklamaciju ne obuhvata one nedostatke koje se nalaze i nastali su u domeni Kupca/Potrošača, njegovom krivicom, odnosno oni nedostaci koji su posljedica pogrešnog, odnosno nepravilnog rukovanja proizvodom, pogrešnog, odnosno nepravilnog održavanja proizvoda, korištenjem proizvoda suprotno njegovoj namjeni, nepridržavanjem uputa proizvođača, kao i mehanička i fizička oštećenja i propast proizvoda koje je prouzrokovao Kupac/Potrošač, te sve druge okolnosti i situacije usljed kojih je nastao nedostatak, a koji je prouzokovao i/ili je za njih odgovoran Kupac/Potrošač. Također, reklamacija ne obuhvata nedostatke koje su nastali kao posljedica više sile.

Član 22.

U slučaju da potrošač nije zadovoljan sa rješenjem reklamacije, svoja prava može ostvariti putem mjesno nadležmog Općinskog Suda u Sarajevu.

Član 23.

Potrošač ima pravo i obavezu da provjeri račun, kvalitet i količinu kupljene robe i da preuzme račun za kupljenu robu.

Član 24.

Trgovac prihvata zamjenu ili povrat nekorištenih artikala u originalnoj i neoštećenoj ambalaži maksimalno u roku od 15 dana od dana isporuke, uz predočenje originalnog fiskalnog računa, na način kako je to regulisano Općim uslovima poslovanja/korištenja koji su objavljeni na internet stranici Društva www.italian-market.ba

Član 25.

Potrošač ima pravo na reklamaciju za kupljenu robu, uz predočenje i/ili slanje originalnog fiskalnog računa za kupljenu robu, na način i pod uslovima propisanim Općim uslovima poslovanja/korištenja koji su objavljeni na internet stranici Društva www.italian-market.ba

Član 26.

Potrošač svoje pravo na reklamaciju ostvaruje na način i pod uslovom da svoj zahtjev podnese Trgovcu u pismenoj formi (preporučeno poštom ili putem e-maila), na način, pod uslovima i rokovima propisanim zakonom i propisanim Općim uslovima poslovanja/korištenja koji su objavljeni na internet stranici Društva www.italian-market.ba

Član 27.

Ukoliko se radi o opravdanoj reklamaciji, Trgovac je dužan da robu sa nedostatkom po izboru potrošača: zamijeni novom ili da potrošaču vrati iznos plaćen za robu.

Član 28.

U slučaju da potrošač nije zadovoljan rješenjem reklamacije, svoja prava može ostvariti putem stvarno nadležnog suda u Sarajevu, čiju nadležnost prihvata prihvatanjem Općim uslovima poslovanja/korištenja koji su objavljeni na internet stranici Društva www.italian-market.ba

Član 29.

Radno vrijeme Društva se utvrđuje u skladu sa posebnim Odlukama o radnom vremenu Društva u skladu sa općinskom odlukom o radnom vremenu u trgovini, ali Potrošači mogu obavljati kupovinu putem internet stranice www.italian-market.ba od ponedjeljka do nedjelje, 0-24 sata. Narudžbe se kupcima šalju isključivo radnim danima, u okviru radnog vremena Društva i radnog vremena kurirskih kompanija sa kojima Društvo ima zaključen ugovor o poslovnoj saradnji.

Član 30.

Na sva pitanja koja nisu regulirana ovim Pravilnikom, primjenjuju se Opći uslovi poslovanja/korištenja objavljeni na internet stranici Trgovca i primjenjivi propisi u BiH.

Član 31.

Za izvršenje ovog pravilnika se zadužuje Direktor Društva, koji dalje može prenijeti ovlasti na druge zaposlenike Društva.

Član 32.

Izmjene i dopune ovog pravilnika vrše se na način i po postupku kao i za njihovo donošenje.

Član 33.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja

Sarajevo, 06.12.2022. godine

Direktor